- Для початку необхідно вибрати товар, для цього:
- Варіант 1: Виберіть категорію (Медикаменти, Аптечна Косметика, Дитячі Товари, Вітаміни та БАДи тощо), у вибраній категорії виберіть підкатегорію та необхідний Вам товар.
- Варіант 2: Напишіть назву товару у рядку пошуку. У міру написання Пошук видаватиме можливі варіанти.
- У вибраному товарі буде 2 варіанти:
- Замовлення в один клік - вибравши цей пункт, необхідно буде ввести номер телефону і натиснути “Замовити в 1 клік”. Після цього замовлення буде оформлено і через деякий час зв'яжеться з Вами оператор для уточнення умов замовлення.
- Додати в кошик - після того, як Ви вибрали цей варіант, система запропонує продовжити покупки або оформити замовлення. У разі оформлення замовлення потрібно ввести: Місто, Телефон, ПІБ, Емейл та Адреса та вибрати умови отримання замовлення (самовивіз, доставка кур'єром (у містах, де є така можливість), доставка Новою Поштою або Укрпоштою) та вибрати спосіб оплати. Після натискання "Оформити замовлення" Ви отримаєте е-мейл з описом замовлення та смс (у разі Самовивозу з аптеки) або дзвінок оператора для підтвердження замовлення (у разі кур'єрської та міжміської доставки).
- Також є можливість оформити замовлення зателефонувавши безкоштовно цілодобової Гарячої Лінії 0-800-50-129, або замовивши зворотний дзвінок. Замовлення можна оформити за допомогою оператора. Крім цього можна уточнити аналоги, дізнатися про поточні акції, уточнити телефони, маршрути та адреси аптек.
- Замовити через Viber ADD
– Коли можна забирати замовлення? (Самовивезення з аптеки)
Після отримання смс - підтвердження з номером замовлення, Ви можете приходити в аптеку, на яку був оформлений замовлення. Якщо ж Ви прийшли в аптеку і замовлення не був готовий або не був зібраний - прохання повідомити нам про це по телефону 0 (800) 500-129,(044) 538-07-37.