17 червня у парку Орлятко відбувся сімейний фестиваль “МАМАЗЛІТ НЕЗЛАМНОСТІ”, де Аптека Доброго Дня стала титульним партнером заходу. Мережа представила велику зону розваг Доброго Дня Land Park, де діти змогли відволіктись від буремного сьогодення та пограти на надувних гірках, пострибати на банджи-джампінгу та скуштувати солодкої вати. А серед батьків мережа аптек розіграла корисні подарунки. А ще, кожен міг протестувати ексклюзивну косметику брендів Babaria, Corine de Farme, Beter та Lactovit. DSC_3405 Також, в рамках благодійної ініціативи Аптека Доброго Дня та ГО “Землячки” на Мамазліт Киця Захисниця зібрала близько 9 тис грн на літню форму для жінок на передову. Серед представленого асортименту продукції на заході були і бренди Beter та Lactovit, тому від кожної проданої одиниці ще 3 грн будуть перераховані на збір. DSC_3614 “Ми хочемо, щоб дитинство та дитячі розваги мали місце бути, навіть у такий нелегкий час. Саме тому минулої суботи ми з командою доклали максимум зусиль, щоб наш “Доброго Дня Land Park” став місцем усміхнених та щасливих дітей.” ‒ директор з маркетингу “Аптека Доброго Дня, Ігор Алгінін. Всього “МАМАЗЛІТ НЕЗЛАМНОСТІ” відвідало близько 5 тис учасників. DSC_3732