Мережа «Аптека Доброго Дня» перемогла у національному конкурсі PR-кейсів «Marketing Media Review».

Проєкт «Академія Сталого Здоров’я» здобув нагороду «Реноватори комунікацій» у номінації «PR-кампанія задля перемоги».

Академія - це безкоштовний освітній онлайн-простір, покликаний дбати про фізичне та ментальне здоров’я українців. Спікерами вже стали психолог, дієтолог, педіатр, сексолог.

«Вдячні організаторам за такі важливі соціальні ініціативи. Наша мета - навчити ще більше українців дбати про cебе до відвідування лікаря. Аптеки мають стати просторами здоров’я, де клієнт відчуває, що про нього піклуються», - зазначив СМО компанії Ігор Алгінін.

Лекції доступні на «YouTube»:https://www.youtube.com/@aptekadobrogodnia

Відео виходять щомісяця.