Service+Bonuses ADD_1300x500Мережа «Аптека Доброго Дня», яку минулого року  визнали кращою в Україні, розвиває клієнтський сервіс, який стане більш швидким та турботливим.

Як повідомив CMO мережі Ігор Алгінін, IT-фахівці компанії удосконалюють систему супроводу клієнта.

«Розширюємо електронний рекомендаційний довідник комплексних підказок, який використовуватимуть фармацевти при відпустці товару та CRM-фахівці для інформаційної розсилки клієнтам. Якщо раніше фармацевт інформував вас про правила приймання ліків, то тепер бачитиме у новій системі повну інформацію по ряду препаратів. Наприклад, які медикаменти варто виключати, якщо приймаєш саме ці, якої дієти варто дотримуватись, від яких продуктів відмовитись, що допоможе зберегти здоров’я тощо», - розповів Ігор Алгінін.

За його словами, такий підхід запроваджують у рамках Цілей сталого розвитку ООН, а саме №3: «Забезпечення здорового способу життя та сприяння благополуччю для всіх у будь-якому віці».

«Ми прагнемо комплексно піклуватись про здоров’я клієнта. Вчити його превентивній турботі, щоб люди не вживали медикаменти, які їм не підходять, а також були більш освіченими у темі здоров’я. Саме тому вводимо такі нововведення і  тому на нашому YouTube-каналі щомісяця виходять лекції різних спеціалістів», - зазначив Ігор Алгінін.

При цьому він закликав пацієнтів обов’язково слідувати порадам та зазначив, що нова система не лише покращить якість обслуговування, а й пришвидшить його на касі в аптеці.

Крім того, за словами СМО мережі, у планах «Аптека Доброго Дня» - розширити функціонал чат-бота, де вже є Програма лояльності клієнта, його бонуси, історія покупок, електронні чеки, можна замовити ліки, проконсультуватись з оператором, а також партнерську мережу компанії, щоб давати клієнтам додаткові бонуси та можливості.

Серед партнерів «Аптека Доброго Дня» - «Uklon», «ПУМБ», «Sportbank», «Укрзалізниця», «YASNO», «Mastercard», «Sport Life», «Ескулаб». Минулого року компанія співпрацювала зі «SWEET TV».

«Клієнт «Аптека Доброго Дня», крім наших спецпропозицій та знижок, може отримати додаткові бонуси, завдяки співпраці з іншими компаніями.
Наприклад, сервісом «Uklon». Якщо я буду викликати це таксі, накопичу 30 медіаторів за поїздки, то аптека запропонує мені 15% знижки.
Маю картку «ПУМБ»? Отримаю 3% кешбеку з оплати в аптеці.
Купив квитки у застосунку «Укрзалізниця»? Обміняю 500 «обіймашок» на 10% знижки в «Аптека Доброго Дня».
Вчасно сплатив за світло в «YASNOЛОВ» - маю 15% знижки за сто бонусів.
Ходжу в «Sport Life»? «АДД» дарує мені 15% по промокоду.
Користуюсь «Mastercard Більше»? Маю 10% знижки від покупки на суму від 300 грн, 35% знижки на косметику «Better» та «Corine de Farme», а також 15% - на «Vichy» та «Loreal», - пояснив маркетинг-директор.

Він наголосив, що ця система розвиватиметься, які і вся компанія, задля задоволення індивідуальних потреб клієнта.