Національна мережа аптек повідомила про запуск чат-боту для клієнтів компанії. Аптека Доброго Дня створила власний однойменний чат-бот, аби ліки, косметику, вітаміни та медичні препарати можна було обрати та замовити не витрачаючи час на дорогу до аптеки. Відтепер процес замовлення медичних препаратів та керування власними замовленнями в їх мережі став ще зручнішим. Сьогодні більшу половину наших покупок та замовлень ми робимо за допомогою власних смартфонів, а ліки, вітаміни та лікувальна косметика – це важливі покупки, бо це питання здоров’я та краси.  Тому замовлення товарів must have це комфорт для сучасного користувача. Доступ до власного кабінету буде під рукою 24/7:  користувачі можуть перевірити власні бонуси, замовити та оплатити препарати за допомогою платіжної картки в електронному гаманці, Google Pay або Apple Pay. Забрати замовлений в чат-боті товар можна самостійно, відвідавши аптеку поблизу, або замовити доставку поштовими сервісами Укрпошта, Нова Пошта або швидка доставка кур’єром. Також, у чат-боті Аптека Доброго Дня доступний чат з оператором. Тому якщо у користувачів виникнуть будь-які запитання пов’язані із замовленням, консультацією тощо, оператор допоможе щодня з 9 до 20.00 «Ми живемо у дуже швидкому ритмі. Інколи, справді, немає часу бігти до аптека та купувати необхідне. Наш чат-бот створений, щоб полегшити буденне життя клієнта. Потрібні ліки? Тоді просто скористайтесь чат-ботом, оберіть, оплатіть, а кур’єр все привезе. Окрім функціональності, чат-бот може мінімізувати і певні незручності, пов’язані із замовленням ліків у фізичні аптеці. Особливо, якщо це стосується контрацептивів, чи окремих ліків, про які незручно говорити, коли за тобою стоїть черга» — Ігор Алгінін, Директор з маркетингу «Аптека Доброго Дня». Компанія «Аптека Доброго Дня» дарує 3 місяці користування тарифом «Кіно» від SWEET.TV всім, хто зареєструється у їх новому чат-боті. Завантажуйте чат-бот тут