Для улучшения работы сайта мы используем файлы cookie. Продолжая просматривать сайт, вы соглашаетесь с этим.
Маркетинговая политика
Головна мета наших інформаційних ресурсів сайту add.ua, його Telegram-боту ,Viber-боту, мобільного додатку Аптека Доброго Дня, а також сторінок Facebook та Instagram, Youtube-каналу Аптека Доброго Дня - зробити процес пошуку інформації про лікарські засоби, товари медичного призначення, інших товарів аптечного асортименту легким, зручним та швидким. Завдяки нашим основним принципам, користувач має змогу упевнитися в достовірності, надійності та прозорості інформації, яку він отримує.
Основні принципи
Прозорість. Всі рекламні, та інші матеріали повинні позначатись відповідним маркуванням. Таким чином, користувач може відрізнити рекламний матеріал від редакційного.
Достовірність. Всі повідомлення мають базуватись на фактах, які можна підтвердити через офіційні та перевірені джерела і не повинні перебільшувати властивості товару чи вводити в оману.
Експертність. Рекламні матеріали перевіряються відповідними фахівцям та проходять юридичний аналіз, а також перевіряються на відповідність офіційним даним.
Етичність. Реклама не повинна містити дискримінації, маніпуляцій або неправдивих обіцянок.
Надійність. Ми співпрацюємо лише з компаніями, які мають чинні ліцензії та сертифікати.
Відповідність законодавству
Рекламувати дозволено лише ті лікарські засоби, які відпускаються без рецепта лікаря та які зареєстровані у Державному реєстрі лікарських засобів України та не внесені до переліку лікарських засобів, заборонених до рекламування.
Забороняється реклама лікарських засобів, застосування та відпуск яких дозволяється лише за рецептом лікаря, а також внесених до переліку заборонених до рекламування лікарських засобів.
Вимоги до реклами дієтичних добавок, косметики та медичних виробів також регламентуються чинним законодавством України. Усі матеріали мають містити тільки перевірену й достовірну інформацію.
Що ми можемо використовувати в рекламних матеріалах
Опис властивостей та переваг товару, які підтверджені офіційними джерелами та інструкціями до товару.
Інформація про акційні пропозиції та знижки з чіткими умовами їх дії.
Що неприпустимо в рекламних матеріалах
Будь-які форми перебільшення (напр. «100% одужання», “допоможе кожному”).
Використання методів психологічного тиску, залякування чи дискримінації.
Використання матеріалів, які можуть підірвати довіру до компанії або нашої аудиторії.
Перевірка і модерація
Усі матеріали проходять перевірку, узгодження профільними фахівцями та юридичним департаментом перед розміщенням.
Рекламодавець зобов’язаний надати документи, які підтверджують легальність і сертифікацію товарів.
Ми залишаємо за собою право відмовити у розміщенні або видалити рекламу, якщо вона суперечить цій політиці чи законодавству України.
Дисклеймер
Інформація/інструкція до товару носить ознайомчий характер і призначена виключно для інформаційних цілей.